Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht te mailen naar info@gereedschapbestellen.nl.
Deze mag je eventueel ook per post versturen aan
Handelsonderneming van Rossum
Koperslagerstraat 23
5405 BS in UDEN
Vermeld in je mail/brief een korte klachtomschrijving, artikelnummer en jouw bestelnummer.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij Handelsonderneming van Rossum (h.o.d.n. gereedschapbestellen) aangesloten is.